Happyscan zorgt voor meer geluk in klantcontactcenter

Klant Contact Services wil het verschil maken voor mensen en heeft daarom samen met Emotome, specialist op het gebied van ‘behavioural economics’, een geluksprogramma ontwikkeld dat het werken aan geluk voor iedereen toegankelijk maakt. Het resultaat? In een jaar tijd steeg het geluk in het contactcenter van KCS gemiddeld met zeven procent. “Dit is substantieel!”

Read More
Happy App Launch

Afgelopen periode zijn wij druk bezig geweest met het ontwikkelen van een omnidevice applicatie bestaande uit allerlei functionaliteiten die jou en jouw team triggeren en inspireren om positief gedrag te ontwikkelen. Het leuke hieraan is dat werknemers zelf meteen aan de slag kunnen om hun geluk te vergroten. En gelukkige werknemers zijn effectieve werknemers!

 

Read More
Gelukkig zijn? Dat doe je maar in je vrije tijd!

Iedereen verdient het om gelukkig te zijn. Ook op het werk. Dat was de gedachte waarmee Alexander Koene en Kim Cramer ruim vijf jaar geleden rondliepen. “Het bleef steeds maar terugkomen, het besef hoe raar het is dat we in ons privéleven streven naar geluk, maar in ons werkleven genoegen nemen met een baan voor geld. Ook al worden we van die baan niet zo gelukkig. En ook vanuit werkgeversperspectief geldt: gelukkig zijn, dat doe je maar in je vrije tijd.”

Read More
Alexander KoeneComment
Smiles at Emotome soft launch event

April 25, we introduced Emotome during our soft launch event in Amsterdam. At a super location on the water, we shared the latest scientific knowledge on happiness with about 30 C-suiters and independent professionals. We showed them how the Emotome Happiness Program works and made them work (out) themselves to try bits and pieces. Of course we were especially curious to hear people's feedback and we are very glad to have received so much positive comments and encouragement.

Read More
Kim CramerComment
Press release KCS (Achmea)

Directeur Diederik Renne: “Klant Contact Services wil het verschil maken voor mensen en dus een werkgever zijn die een positieve indruk in ieders leven achterlaat. Wij streven daarom naar gelukkige medewerkers, zodat ze dit ook uitstralen naar klanten, collega’s, familie en vrienden. Bijkomend voordeel is dat gelukkige medewerkers ook productiever zijn en minder vaak ziek.” Dit is de reden dat de organisatie eind februari j.l. als eerste bedrijf in de branche is gestart met de happyscan.

Read More
Alexander KoeneComment
Starting Client KPN

We are happy to announce that we have agreed with the management of Simyo, a 100% daughter of Dutch telecom giant KPN, to run a full 6 month pilot.

This is our second starting client, next to Achmea Klant Contact Services, and will allow us to optimise and further develop our happiness program, software services, tools. And also it is a boost to our own confidence! 

As a small startup company we are grateful that such large companies have trust in our team and are prepared to give it a go.    

Read More
Alexander KoeneComment
TUDelft Action Toolkit

We are proud that our trainee Marjolein Luijcks successfully passed her thesis about Emotome at the Technical University in Delft. Marjolein has been working for about a year on the conceptual design of Emotome. She helped conceptualising the program, ran various programs and interventions with our clients in The Netherlands, United Kingdom and Belgium, created the first prototype of our online happiness scan. Lastly she created a drive inspired action toolkit, which you can see here

Read More